Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Η (ελληνική κατά το 1/3) AdGrok εξαγοράστηκε από το Twitter



Η AdGrok, μια keyword bidding πλατφόρμα υποστηριζόμενη από το Y Combinatorανακοίνωσεχθες το βράδυ (σ.σ. ώρα Ελλάδας) την εξαγορά της από το Twitter. Η AdGrok, στη οποία είναι συνιδρυτής ο Αργύρης Ζύμνης, η οποία ξεκίνησε μόλις τον Μάιο του 2010 “αποφοιτώντας” από το πρόγραμμα του Y Combibator, θα βοηθήσει την ήδη υπάρχουσα ομάδα του Twitter στο κομμάτι της ανάπτυξης των εσόδων της εταιρίας, ενώ όπως είναι φυσικό η startup θα παύσει τις δραστηριότητες της στο τέλος Ιουνίου για να συνεχίσει ως μέρος της ομάδας του Twitter. Λίγες ημέρες λοιπόν μετά την εξαγορά του Tweetdeck για 40εκατ. δολάρια, το Twitter προχωράει σε δεύτερη εξαγορά η οποία μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως καθαρό talent acquisition.
Όπως εξήγησε και στο blog της η ομάδα του AdGrok:
When Twitter approached us and asked if we’d be interested in working on their monetization platform, we realized that this was a once-in-a-lifetime opportunity that we just couldn’t pass up. The fact that the Twitter team is both smart and user-focused only made our decision easier.
Ο Αργύρης μαζί ακόμα έναν από τους ιδρυτές του startup θα ξεκινήσουν άμεσα στο Twitter ενώ ο τρίτος της παρέας έχει επιλέξει διαφορετικό μέλλον, καθώς σύμφωνα με το TechCrunch έχει ήδη συμφωνήσει να δουλέψει στο Facebook ως Product Manager. Το ποσό της εξαγοράς δεν έχει ανακοινωθεί.
[με πληροφορίες από το TechCrunch]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου