Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Ελληνικό PlayStation Network, Αγαπητέ πελάτη ενδέχεται να σου έκλεψαν την πιστωτική κάρτα!



Ωραίο ξύπνημα έκανα σήμερα διαβάζοντας στο mailbox μου email από το gr.playstation.com που αρκετά αργοπορημένα με ενημερώνει μεταξύ άλλων για τα όσα έχουν συμβεί τις προηγούμενες ημέρες με τη παράμονη πρόσβαση τρίτων σε στοιχεία πελατών του PlayStation Network. Όχι ότι με έπιασαν στον ύπνο μιας και μέσα από το Game20.gr μαθαίνω κάθε μέρα για τις εξελίξεις αλλά…

… όταν διαβάζεις επίσημο email της Sony Network Computer Entertainment το οποίο κάνει αναφορά, «σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο», τότε σου δημιουργείται μια κάποια ανησυχία!
Πριν λίγοι επικοινώνησα με την τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική κάρτα που έχω χρησιμοποιήσει στο PlayStation Network, είναι ενήμεροι και θα με καλέσουν πίσω για να μου πουν το πως θα πρέπει να ενεργήσω. Να ακυρώσω την κάρτα; Να βάλουν την κάρτα σε κάποιας μορφής καραντίνα και να παρακολουθούν της κινήσεις της πιο στενά; Δεν ξέρω, περιμένω τηλεφώνημα από την τράπεζα και θα σας ενημερώσω με update…
update: Επικοινώνησε τώρα η τράπεζα μαζί μου και μου πρότεινε να ακυρώσω την πιστωτική μου κάρτα όπως και έκανα. Επίσης κοιτάξαμε μαζί τις πιο πρόσφατες συναλλαγές με αυτή και δεν βρήκαμε κάτι ύποπτο. Οπότε όλα καλά!
Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να διαβάσετε το email που μου έστειλαν, σε μεγέθυνση.
PSN email Greek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου