Αργά αλλά σταθερά, αρχίζουμε να μαθαίνουμε τι θα "κρύβει" στο εσωτερικό του αυτό το μυστηριώδες λευκό κουτί γνωστό και ως Wii U. Η IBM ήταν λίγο επιφυλακτική σχετικά τον πολυπύρηνο επεξεργαστή που θα παρείχε για το Wii U, ωστόσο δεν δίστασε να μας γνωστοποιήσει το όνομα του ("Watson").
Σήμερα λοιπόν έγιναν γνωστές κάποιες πληροφορίες για το υποσύστημα γραφικών του Wii U το οποίο και θα βασίζεται στο προηγούμενης γενιάς AMD R770 (το οποίο και χρησιμοποιούνταν κατά κόρον σε κάρτες γραφικών όπως η AMD Radeon 4890).
Γι΄αυτούς που θα βιαστούν να το χαρακτηρίσουν ως παλιό ή ως αδύναμο καλό θα ήταν να θυμηθούν ότι το PS3 και το Xbox 360 είναι ακόμα σε θέση να αναπαράγουν εντυπωσιακά γραφικά ενώ ενσωματώνουν κάρτες γραφικών ηλικίας 5 ετών και άνω (ειδικά το Xbox 360 βασίζεται πάνω σε μία αρχαία πλέον ATI X1900).
Επίσης το συγκεκριμένο chip θα υποστηρίζει Direct-X 10.1 (σε αντίθεση με το Direct-X 9 της Microsoft) και την τεχνολογία Eyefinity (με την οποία θα μπορεί να δώσει σήμα SD σε έως και τέσσερις οθόνες) - αν και αυτό θα εξαρτηθεί από την Nintendo και τους developers της.
Γι΄αυτούς που θα βιαστούν να το χαρακτηρίσουν ως παλιό ή ως αδύναμο καλό θα ήταν να θυμηθούν ότι το PS3 και το Xbox 360 είναι ακόμα σε θέση να αναπαράγουν εντυπωσιακά γραφικά ενώ ενσωματώνουν κάρτες γραφικών ηλικίας 5 ετών και άνω (ειδικά το Xbox 360 βασίζεται πάνω σε μία αρχαία πλέον ATI X1900).
Επίσης το συγκεκριμένο chip θα υποστηρίζει Direct-X 10.1 (σε αντίθεση με το Direct-X 9 της Microsoft) και την τεχνολογία Eyefinity (με την οποία θα μπορεί να δώσει σήμα SD σε έως και τέσσερις οθόνες) - αν και αυτό θα εξαρτηθεί από την Nintendo και τους developers της.
Τέλος, στην περίπτωση που δεν ικανοποιηθήκατε ακόμα από τα γραφικά του Wii, η Crytek δήλωσε ότι η CryEngine θα τρέχει στην επερχόμενη κονσόλα της Nintendo...
Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου