Έχουμε γράψει πολλές φορές για τον υπόγειο, προς το παρόν, πόλεμο που έχει ξεσπάσει εδώ και αρκετό καιρό ανάμεσα στον βασιλιά του procrastination και στον βασιλιά της παραγωγικότητας. Από την μία, βρίσκεται το Facebook, ο Mark Zuckerberg και οι επενδυτικές εταιρίες, ενώ από την άλλη βρίσκεται το Google, του Larry Page και του Sergei Brin.
Η διαφορά των εσόδων τους για το 2010 έφτασε το 1350% αφού το Google εισέπραξε 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε αντίθεση με το Facebook που πούλησε διαφημίσεις αξίας “μόλις” 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Κοιτώντας όμως τα νούμερα λίγο πιο προσεκτικά, θα παρατηρήσει κανείς ότι μέσα στο 2011 το Facebook θα εισπράξει 2.2 δισεκατομμύρια δολάρια από Display Ads(wikipedia) ενώ τα αντίστοιχα έσοδα του Google δεν θα ξεπεράσουν το 1.1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Εκτός όμως από το διαφημιστικό κομμάτι, υπάρχει και το κομμάτι των recommendation enginesπου προσπαθούν να δημιουργήσουν οι 2 κολοσσοί. Για να στεφθούν τα σχέδια τους με επιτυχία, θα πρέπει να αποκτήσουν πρόσβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Κάτι που, όπως είναι αναμενόμενο, τρομάζει τον κόσμο και εγείρει πληθώρα ερωτημάτων. Αν δεν θέλετε να σας “κατασκοπεύουν”, υπάρχουν λύσεις και βρίσκονται στο Infographic που ακολουθεί..
Εκτός όμως από το διαφημιστικό κομμάτι, υπάρχει και το κομμάτι των recommendation enginesπου προσπαθούν να δημιουργήσουν οι 2 κολοσσοί. Για να στεφθούν τα σχέδια τους με επιτυχία, θα πρέπει να αποκτήσουν πρόσβαση σε όσο το δυνατόν περισσότερα προσωπικά δεδομένα των χρηστών. Κάτι που, όπως είναι αναμενόμενο, τρομάζει τον κόσμο και εγείρει πληθώρα ερωτημάτων. Αν δεν θέλετε να σας “κατασκοπεύουν”, υπάρχουν λύσεις και βρίσκονται στο Infographic που ακολουθεί..
[με click στο infographic, ανοίγει σε πλήρη ανάλυση]
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου