Ετοιμαστείτε να φέρετε το Pc σας στα όριά του με την αναβάθμιση του Crysis 2 με το πακέτο DirectX 11 καθώς και με το High-Res Texture Pack.
Αν δεν το αντέχει παρακαλώ να μην επισκεφθείτε την σελίδα!
GPUs are gonna be crying την επόμενη εβδομάδα!
Αν δεν το αντέχει παρακαλώ να μην επισκεφθείτε την σελίδα!
GPUs are gonna be crying την επόμενη εβδομάδα!
Crysis 2 DirectX 11 Upgrade Pack.
Αυτό το δωρεάν πακέτο επιτρέπει την πλήρη λειτουργία του DX11 για το Crysis 2, όπως tessellation και Displacement Mapping, Realistic Shadows με Variable Penumbra και πολλά περισσότερα για μια εξαιρετική οπτική εμπειρία. Απαιτητέ σύστημα συμβατό με DirectX 11.
Αυτό το δωρεάν πακέτο επιτρέπει την πλήρη λειτουργία του DX11 για το Crysis 2, όπως tessellation και Displacement Mapping, Realistic Shadows με Variable Penumbra και πολλά περισσότερα για μια εξαιρετική οπτική εμπειρία. Απαιτητέ σύστημα συμβατό με DirectX 11.
Αυτή η ενημερωμένη έκδοση απαιτεί το Crysis 2 Patch 1.9 το οποίο θα κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα.
Κατεβάστε το από εδώ
Κατεβάστε το από εδώ
High-Res Texture Pack
Αυτό το πακέτο παρέχει την υψηλότερη ανάλυση για Textures για μια ευρεία ποικιλία στοιχείων. Υποστηρίζει τις εκδόσεις DirectX 11 όσο και DirectX 9 του Crysis 2. Είναι απαραίτητο λειτουργικό συστήματο 64-bit και κάρτα γραφικών με τουλάχιστον 768 MB μνήμης.
Αυτό το πακέτο παρέχει την υψηλότερη ανάλυση για Textures για μια ευρεία ποικιλία στοιχείων. Υποστηρίζει τις εκδόσεις DirectX 11 όσο και DirectX 9 του Crysis 2. Είναι απαραίτητο λειτουργικό συστήματο 64-bit και κάρτα γραφικών με τουλάχιστον 768 MB μνήμης.
Αυτή η ενημερωμένη έκδοση απαιτεί το Crysis 2 Patch 1.9 που θα κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα.
Κατεβάστε το από εδώ
Κατεβάστε το από εδώ
Το patch 1.9 θα είναι διαθέσιμο την Δευτέρα 27 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει τα εξής:
- Added Contact Shadows
- Added DX11 benchmark level
- Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):
Tessellation + Displacement Mapping
High Quality HDR Motion Blur
Realistic Shadows with Variable Penumbra
Sprite Based Bokeh Depth of Field
Parallax Occlusion Mapping
Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
High Quality HDR Motion Blur
Realistic Shadows with Variable Penumbra
Sprite Based Bokeh Depth of Field
Parallax Occlusion Mapping
Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping
- Added Realtime Local Reflections
- Added support for Higher Res Textures Package
- Added various new console variables to whitelist
- Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch
- Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game
- Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset
- Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats
- Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass
- Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key
- Improved advanced graphics options menu
- Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user
- Improved multi-GPU support
- Improved Tone Mapping
- Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου