Το Twitter αγόρασε μια από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές πρόσβασης στο δίκτυο του (ανάμεσα σε άλλα), το TweetDeck, που αναμένεται να αναλάβει ρόλο "επίσημου client" του.
Κάποιοι προτιμούν "να μπαίνουν" στο Twitter αποκλειστικά μέσω του site του. Άλλοι χρησιμοποιούν κάποια εφαρμογή στον υπολογιστή ή και το smartphone τους. Και μια από τις δημοφιλέστερες του είδους, τόσο στους υπολογιστές όσο και στα smartphones είναι το πολύ ευέλικτο TweetDeck - που, τώρα πια, μάλλον θα δούμε να παρουσιάζεται ως "η επίσημη λύση πρόσβασης στο Twitter μέσω εφαρμογής". Βλέπετε, το Twitter αγόρασε την δημοφιλή εφαρμογή, έναντι περίπου $40 εκατομμυρίων. Έτσι, πιθανότατα στο κοντινό μέλλον οι "επίσημες" δίοδοι χρήσης του Twitter θα είναι α) μέσω του επίσημου site του, για όσους προτιμούν τον browser τους και δεν θέλουν να χρησιμοποιούν πρόσθετο λογισμικό, και β) μέσω του TweetDeck, για... όλους τους υπόλοιπους.
Βέβαια, οι... κακές γλώσσες θέλουν την εξαγορά να έχει γίνει όχι "επειδή το TweetDeck άξιζε να ενσωματωθεί στην οικογένεια του Twitter", ούτε επειδή η ομάδα του Twitter σκέφθηκε πόσο καλά θα ήταν να μας παράσχει έναν "επίσημο" client με εξίσσου "επίσημη" υποστήριξη. Αντίθετα, η εταιρεία UberMedia είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την εφαρμογή, και σκόπευε να την αγοράσει έναντι περίπου $30 εκατομμυρίων. Η ομάδα του Twitter θεώρησε πως κάτι τέτοιο θα έδινε περισσότερη "δύναμη" από όση θα ήθελε στην UberMedia, και έτσι για να συνεχίσει να διατηρεί τον έλεγχο του δικτύου της αλλά και πρωταγωνιστικό ρόλο στα social media, προτίμησε να αγοράσει η ίδια το TweetDeck. Έτσι, με μια κίνηση, και απέκτησε "επίσημο" client, και... "έβαλε τρικλοποδιά" σε έναν (πιθανό) ανταγωνιστή της
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου